piątek, 1 kwietnia 2016

Scrapiniec warsztaty

(This time in polish language :) 
Witajcie kochani,

Z tej strony Marta Łapkowska. Większość z Was mnie pewnie nie zna... więc może na początek kilka słów o mnie :)




Polka z krwi i kości na stałe mieszkająca w Irlandii.
Rękodziełem, craftem i wszelkimi formami twórczymi zajmuję sie już od 3 lat...
Muszę przyznać, że jest to obecnie całe moje życie... nie wyobrażam sobie bym mogła robić coś innego. Uwielbiam odkrywać, eksperymentować... ale najbardziej kocham dzielić się tym co robię z innymi. Od dłuższego już czasu prowadzę swój kanał na YouTube gdzie jest już ponad 150 filmów,  można zobaczyć wiele kursów krok po kroku, a także nowinki scrapowe czy też pogadanki :) (wszystko w języku angielskim)



A dziś...? Dzisiaj chciałam zdać Wam relację po polsku z iście cudownego warsztatowego weekendu, gdzie mogłam reprezentować Scrapińca na 5 warsztatach dla ponad 125 osób.
Ah cóż to był za weekend ?!
Ale od początku :)

Moja podróż rozpoczęła sie od nocnej wędrowki autobusowej do Dublina skąd odlatywał samolot do Anglii. Podróż męcząca... ale emocje były tak wielkie, że nic mi nie przeszkadzało :)


Doleciałam na miejsce cała i zdrowa, ale i zdenerwowana.
Raptem 2 godziny póżniej miały odbyć sie pierwsze z pięciu warsztatów.
... no więc zaczynamy !
Rozkładanie kitów i czekanie na aż wszyscy sie zjawią !





 Tu możecie zobaczyć jak dzielnie tworzyły moje kochane warsztatowiczki!






Jednym z moich ulubionych warsztatów były kartki z żurnala.
Tworzyłyśmy tła, które powstawały w połączeniu tekturek, pasty strukturalnej oraz mgiełek. Jest to moja ulubiona technika, która okazała się dość sporym wyzwaniem!



Ah dużo się działo, śmiechów było co niemiara.
Wspólne zdjęcia, mnóstwo rozmów i twórczych godzin! Każdy dzień mijał w błyskawicznym tempie. Przebywanie w gronie tak cudnych, zdolnych oraz nspirujących osób napewno naładowało mi baterie na następne tygodnie!


Warsztat 'Tiny Art' czyli Maluteńka Sztuka jest wyjątkowo bliski mojemu sercu.
To moje małe artystyczne warsztatowe dziecko :)
Ci z Was, którzy śledzą moje twory wiedzą, że powstała cała seria maluszków mediowych.








Kochani, mam nadzieję, że przeniosłam Was choć na chwilkę myslami do Anglii i poczuliście klimat wspólnych warsztatów... a jesli Ci jest mało :) to zapraszam na filmik ponizej, jest tam znacznie szersza relacja wraz z wieloma krótkimi filmikami z całego weekendu.




Pozdrawiam, Marta Lapkowska


4 komentarze:

  1. Looks awesome! Wish I could have been there!

    OdpowiedzUsuń
  2. I hope I'll be in the right place at the right time some day to take a workshop class with you - it looks fantastic and all the projects are amazing.
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  3. magnifique, j espere que tu viendras bientôt en France!

    OdpowiedzUsuń
  4. To teraz trzeba w Polsce zorganizować jakieś warsztaty - proponuję Katowice :) Plis

    OdpowiedzUsuń