środa, 29 sierpnia 2012

Mixed media / Mediowanie

Mixed media / Mediowanie

Moja nowa milosc :) Mixed media okazalo sie byc wspanialym sposobem na wyrazenie siebie. 
Stworzylam prace, w ktorej umiescilam zdjecie moje i mojej coreczki, 
ktore bylo zrobione ponad cztery lata temu. 
Calosc wykonana jest na kanwie o wymiarach 35cm na 35cm. 
Kanwe te oczywiscie mozna powiesic bo wyglada to jak obraz :)
Glowne materialy jakich uzylam to: tusze, farby w spray'u, kawalki bawelnianego materialu,
 tapety, papiery, stemple, suszki, guziki, sznurki, koronki, herbata, glina, 
pylki, bulion, kleje oraz farby akrylowe.  

Mixed media, in visual art, refers to an artwork in the making of 
which more than one medium has been employed.
There is an important distinction between "mixed-media" artworks and "multimedia art".
 Mixed media tends to refer to a work of visual art that combines various traditionally distinct visual art media. For example, a work on canvas that combines paint, 
ink, and collage could properly be called a "mixed media"
















Praca zainspirowana Finnabair z bloga http://tworzysko.blogspot.ie/

12 komentarzy:

  1. Kochana, to jest przepiękne! Sama będę musiała kiedyś spróbować :-) Gratuluję podjęcia próby i efektu w mixed media :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o tym rodzaju rękodzieła - piękna oprawa zdjęcia! Wygląda jak obraz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyszło !!!!!!! :) uwielbiam prace z tyloma detalami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt! Bardzo mi się podoba Twoja praca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie dużo przydasiów tu jest :) Efekt niesamowicie piękny, córunia też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękności! I na zdjęciu i ramka cudowna, przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! żuchwa mi opadła z wrażenia!

    OdpowiedzUsuń